Honda CRF250R

ŠPIČKOVÉ ZRÝCHLENIE

CRF250R, pri jazde po na prašnej trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany
CRF250R, pri jazde po na prašnej trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany

OSTRÁ JAZDA V ZÁKRUTÁCH

CRF250R, 3-štvrťový záber z pravej strany
CRF250R, 3-štvrťový záber z pravej strany

JEDINEČNÝ VÝKON, VÄČŠÍ KRÚTIACI MOMENT V STREDNOM ROZSAHU OTÁČOK

Okrem toho, že motor typu DOHC ponúka extrémne vysoký krútiaci moment v spodnom a hornom rozsahu otáčok, prináša výhodu špičkového výkonu aj v strednom rozsahu otáčok.

PODVOZOK BUDÚCEJ GENERÁCIE

Nový rám a výkyvná vidlica modelu CRF250R sú prevzaté priamo z modelu CRF450R. Sú ľahšie, majú vyladenú rovnováhu tuhosti na plynulú jazdu rýchlymi zákrutami s členitým povrchom.

Posunúť

Produktové logo Honda CRF250R.

Pripravený vyraziť

Trieda MX2 sa nezastaví. No ani my. Stroj sme znova vylepšili. Ak sa chcete zlepšovať z kola na kolo, určite si vyberte nový model CRF250R. Presne na to je určený.

Dokonalý odpich. Plus.

Vyskúšajte si ho medzi prvými. A privlastnite si ho.

Nový motor modelu CRF250R typu DOHC s elektronickým štartérom umožňuje dosiahnuť vynikajúci výkon v nízkych aj vysokých otáčkach v intervale 6 000 a 10 000 ot./min. a zároveň ponúka o 10 % vyšší krútiaci moment vďaka prepracovanej spaľovacej komore, načasovaniu vačiek a zvýšenému výkonu nasávania a výfuku. Systém HRC Launch Control pomáha zvládnuť každý štart, zatiaľ čo tlačidlo na výber jedného z troch režimov motora EMSB vám umožní kontrolu nad výkonom motora. A aby bolo možné využiť vylepšenie motora, podvozok a výkyvná vidlica modelu CFR250R sú teraz totožné so súčasným modelom CRF450R, zatiaľ čo odpruženie Showa prináša intenzívnejšie tlmenie kompresie pri nízkych rýchlostiach. Chcete získať víťaznú výhodu? Pretekárska červená. Zajazdite si na stroji CRF250R.

CRF250R, detailný záber motora
CRF250R, detailný záber motora
CRF250R, vo vzduchu na prašnej trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany
CRF250R, na prašnej trati

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF250R, pravá strana CRF250R Model CRF250R od spoločnosti Honda vždy ukázal svoje schopnosti v súbojoch v náročnej motokrosovej triede MX2. Navyše sa z neho stala platforma, z ktorej môžu amatérski priaznivci motokrosu (rovnako ako profesionálni jazdci) vyťažiť maximum. Väčší výkon v strednom rozsahu otáčok – a špičkový výkon v hornom rozsahu – spolu so súčasným podvozkom modelu CRF450R – to všetko vám zaistí náskok pred konkurenciou.
CRF250RX, pravá strana CRF250RX Model CRF250RX sa inšpiruje modelom CRF450RX a vychádza z platformy CRF250R. Rýchlo, svižne a ľahko sa jazdí – je to výkonný stroj s úpravami, ktoré ho dokonale prispôsobia role v teréne a na tratiach. Nezľakne sa ani stúpania s množstvom koreňov a cenné sekundy získava aj pri špeciálnych testovacích pretekoch.

Objavte model CRF250RX

VYSOKÝ ENERGETICKÝ VÝKON

Úžasný špičkový výkon od spodných otáčok a prudký nárast výkonu v stredných otáčkach.

Jazdci milujú 4-ventilový motor typu DOHC, ktorý prináša model CRF250R, pre jeho úžasný špičkový výkon pri maximálnych otáčkach, ktorý je rovnako skvelý aj na dolnom konci otáčok. V HRC však chceli dosiahnuť ešte viac. O 10 % vyšší krútiaci moment v rozsahu 6 000 – 10 000 ot./min. dosiahli prostredníctvom nového profilu vačiek a vytvarovaniu nasávacích a výfukových otvorov, dna piesta a spaľovacej komory, čo umožnilo zmeniť časovanie výfukových ventilov. Druhý prevodový stupeň je bližšie k tretiemu, aby sa zachovali otáčky motora pri radení nahor, pričom tretí a štvrtý prevodový stupeň získavajú novú povrchovú úpravu, s cieľom zvýšiť ich životnosť. A podobne ako v prípade modelu CRF450R pridanie snímača polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre prvý a druhý, tretí a štvrtý a piaty prevodový stupeň. 

HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250R prináša výhodu už na štarte. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

CRF250R, predná časť

Štíhla čelná časť vedie prúd vzduchu do chladičov s väčším objemom

CRF250R, detailný záber motora

Výkon v nízkych a stredných otáčkach s úžasným vyvrcholením v tých najvyšších otáčkach. Motor CRF250R je naozaj veľmi výkonný

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Motokrosové trate sú nepredvídateľné, preto pomôže, ak máte možnosť prispôsobiť charakter motora podľa podmienok, v ktorých pretekáte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

 

Kované za tepla

Zdokonalený pretekársky podvozok.

CRF250R, pravá strana

Prepracovanie ventilov odpruženia Showa na zvýšenie tlmenia kompresie pri nízkej rýchlosti

Rám a výkyvná vidlica nového modelu CRF250R sú identické s modelom CRF450R a majú dôsledne vyladenú rovnováhu tuhosti. V kombinácii so zvýšeným nastavením tlmenia kompresie pri nízkej rýchlosti v prípade plne nastaviteľného predného a zadného odpruženia Showa je výsledkom lepšia stabilita, lepší pocit z jazdy a vyššia presnosť riadenia pri prejazde rýchlymi zákrutami s členitým povrchom. Nové, ľahšie stúpačky využívajú 4-prvkovú vnútornú štruktúru na rýchlejšie odstraňovanie blata. Priehradka na akumulátor je teraz umiestnená o 28 mm nižšie, aby sa zlepšila centralizácia hmotnosti. Predný brzdový strmeň využíva 30 a 27 mm piesty a nízkoexpanzná brzdová hadička zlepšuje činnosť a výkon bŕzd, zatiaľ čo nový materiál obloženia zadnej brzdy sa vyznačuje dlhšou životnosťou.

Riadenie Renthal

Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

CRF250R, detailný záber na riadidlá

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom

CRF250R, detailný záber motora

Rám a výkyvná vidlica sú prevzaté priamo z modelu CRF450R