NT1100

Nová turistická éra

NT1100 je inteligentný, sofistikovaný a úplne moderný cestovný motocykel. A práve sme ho vylepšili. Dvojvalcový motor teraz ponúka viac krútiaceho momentu v nízkom až strednom pásme otáčok motora pre lepšiu akceleráciu. Na novej športovej aerodynamickej kapotáži je umiestnený ľahko nastaviteľný štít a LED svetlomety s novými ukazovateľmi smeru s DRL, zatiaľ čo základom modernizovaného elektronického balíka je nová elektronická riadiaca jednotka IMU (inerciálna jednotka), ktorá prispôsobuje ovládanie motocykla jazde. Lepšia odozva voliteľnej prevodovky DCT pri nízkych rýchlostiach tiež predstavuje skutočný rozdiel, rovnako ako nová voľba elektronického odpruženia (ES), ktorá posúva motocykel NT1100 na novú úroveň. Absolútna jazdná dokonalosť.

Ikona motora
Elektronické odpruženie
Odpruženie Showa-EERA™ je teraz voliteľné a je optimalizované pre rôzne jazdné podmienky v závislosti od zvoleného režimu jazdy.
Ikona pohonu
Denné svietenie
Denné svietenie (DRL) teraz obsahuje integrované smerovky pre lepšiu viditeľnosť pre chodcov a ostatných účastníkov cestnej premávky.
Ikona emisií
Zvýšená kapacita batožinového priestoru
Štandardne dodávané bočné kufre majú teraz objem väčší o 4 litre, čo znamená, že do oboch možno pohodlne uložiť integrálnu prilbu.
infotainment
Nastaviteľný plexi štít
Čelným štítom nastaviteľným v 5 úrovniach možno teraz ešte jednoduchšie pohybovať jednou rukou v sede.
bezpečnosť
Šesťosová IMU
Šesťosová inerciálna meracia jednotka (IMU) rozširuje rozsah ovládania ABS v zákrutách, kontrolu zdvihu zadnej pneumatiky, DCT a ďalšie funkcie.
Batožinový priestor
Modernizovaná dvojspojková prevodovka
Veľmi obľúbená možnosť, DCT, je teraz super plynulá pri nízkych rýchlostiach a pri rozjazde.

Dokonalý spoločník na cesty

Sú to práve detailné vylepšenia, ktoré z nového stroja NT1100 robia dokonalého spoločníka na dlhé cesty, a na všetkých sa podieľali ľudia, na ktorých záleží – majitelia motocyklov NT1100. Nová dynamická predná kapotáž zahalí jazdca do elegantnej vysokorýchlostnej aerodynamickej účinnosti, čím zvyšuje ochranu pred vetrom a znižuje únavu. Štít nastaviteľný v 5 úrovniach teraz možno nastaviť aj v sede (a pri státí) jednou rukou. Oba veká kufrov sú hlbšie, takže v každom je viac miesta, dosť na celotvárovú prilbu. Predný blatník je teraz predĺžený o ďalších 150 mm smerom dozadu a funguje ako ochrana, ktorá odvádza striekajúcu vodu preč. Veľká 20-litrová palivová nádrž poskytuje slobodu jazdy na dlhé vzdialenosti, pričom na jedno tankovanie možno prejsť až 400 km.

Výkon na všetky príležitosti

Keď potrebujete krútiaci moment, potrebujete krútiaci moment.   Najmä pri predbiehaní so spolujazdcom a batožinou. Dvojvalcový motor s rozvodom OHC s objemom 1 084 cm3 má totiž o 7 % vyšší krútiaci moment, a to od najnižších otáčok až do stredného rozsahu. Vyšší výkon v strednom rozsahu vďaka vyššiemu kompresnému pomeru 10,5:1, novému kľukovému hriadeľu a ojniciam. Odozva škrtiacej klapky TBW (Throttle By Wire) bola optimalizovaná s dôrazom na linearitu, čo zaisťuje plynulejšiu odozvu zodpovedajúcu zvýšeniu výkonu. Rozdiel v zrýchlení, cez prevody, je hneď zrejmý. Dvojvalcový motor je tiež efektívny, na liter paliva prejdete až 20 km. A zvuk výfuku vytvára osviežujúci, pulzujúci rytmus – dokonalá kulisa dlhej jazdy.

Aktualizovaná elektronika pre lepšiu manipuláciu

Úplným základom vynikajúcich jazdných vlastností modelu NT1100 je šesťosová inerciálna jednotka IMU, ktorá sa nachádza uprostred stroja a v reálnom čase meria, čo presne motocykel robí a ako to robí. To znamená, že trojúrovňový systém kontroly trakcie Honda (HSTC) ponúka nové vylepšené riadenie trakcie zadného kolesa a aj riadenie trakcie na obmedzenie zdvíhania predného kolesa. Istotu pri jazde navyše zvyšuje náklonové ABS, ktoré je novým doplnkom elektronickej výbavy. IMU berie do úvahy uhol náklonu, spomalenie a rýchlosť preklzu predných a zadných kolies, aby reguloval brzdný tlak prostredníctvom ABS. Pohotovostná hmotnosť 238 kg tiež umožňuje ľahké ovládanie pri nízkej rýchlosti a športový pocit z rýchlosti.

Zvýšená bezpečnosť s pokročilými pomôckami pre jazdcov

Oplatí sa byť videní, a to na mnohých úrovniach. Samozrejme, na štýle záleží a nové dvojité LED projektorové svetlomety – s vysokým/nízkym dizajnom „skrytých očí“ – sú určite nebojácnym prvkom, ktorý zaujme. Dômyselné svetlá na denné svietenie (DRL), teraz so zabudovanými smerovými svetlami, veľmi zreteľne označujú polohu na ceste pre všetky ostatné vpredu, zatiaľ čo technológia samočinného signálu núdzového zastavenia (ESS) ovláda zadné smerové svetlá a upozorňuje účastníkov cestnej premávky za vozidlom na situáciu, keď treba prudko zastaviť. A aby ste zostali pripojení aj počas jazdy, 6,5-palcová dotyková obrazovka TFT je vybavená integráciou smartfónov Apple CarPlay® a Android Auto®.   Pre presnú odozvu a prispôsobenie je k dispozícii aj nový variant elektronického odpruženia.

Rozdiel v detailoch

Vylepšenie elektronického odpruženia

Presne to, na čo ste čakali…

Podvozok Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) je teraz voliteľnou možnosťou. Vďaka nastaveniu vyvinutému špeciálne pre model NT1100 systém okamžite poskytuje optimálnu tlmiacu silu v závislosti od rýchlosti zdvihu, jazdnej dynamiky a polohy motocykla zistenej pomocou jednotky IMU a ďalších senzorov. Prispôsobuje sa v reálnom čase, pri brzdení sa riadi prepruženie predného kolesa, aby sa udržala stabilita, a jazda je tak neporovnateľná s klasickým riešením. A Showa-EERA™ sa automaticky prepojí s výberom jazdného režimu: TOUR poskytuje tvrdý tlmič pre vyššie rýchlosti, URBAN ponúka zlatú strednú cestu s dôrazom na pohodlie a RAIN využíva nižšiu tlmiacu silu, čím zjemňuje odozvu a spätnú väzbu. Prispôsobenie je možné a predpätie zadnej pružiny je možné nastaviť počas jazdy.

Dokonalé nastavenie

Jazdite tak, ako chcete.

Vďaka elektronickému ovládaniu plynu a jednotke IMU pokrývajú tri východiskové jazdné režimy väčšinu situácií a spolu s trojúrovňovým voliteľným systémom kontroly trakcie Honda (HSTC) ponúkajú novo optimalizované riadenie jazdy. URBAN poskytuje všestranné stredné nastavenie výkonu motora a brzdenia. RAIN obmedzuje výkon a brzdenie motorom na mokrom povrchu, zatiaľ čo TOUR poskytuje plný výkon motora a štandardné brzdenie motorom na zaistenie výrazného zrýchlenia pri jazde so spolujazdcom a batožinou. POUŽÍVATEĽSKÉ prispôsobenie výkonu, brzdenie motorom a systém HSTC umožňujú nastaviť výkon a odozvu presne podľa vašich požiadaviek. Každý jazdný režim je tiež prepojený s odozvou odpruženia v rámci možnosti Showa-EERA.

Elegancia výrazu

Dobre sa porozhliadnite a vyberte si tú svoju.

Originálne príslušenstvo Honda

Nakonfigurujte si motocykel pomocou sád príslušenstva: