Najčastejšie otázky
Ak svoju otázku nájdete nižšie, kliknutím si zobrazte odpoveď, alebo vyjadrite svoj záujem a kontaktujte nás, aby sme vám poskytli ďalšie podrobnosti.
O aplikácii Honda RoadSync
Otázka Čo je to systém hlasového ovládania smartfónu Honda?
Systém hlasového ovládania smartfónu Honda vám umožňuje ovládať smartfón pomocou prepínača na riadidlách na motocykli a hlasového ovládania prepojením smartfónu a motocykla pomocou funkcie Bluetooth. Systém môžete používať nainštalovaním aplikácie Honda RoadSync do smartfónu.
Otázka Čo je to Honda RoadSync?
Honda RoadSync je aplikácia určená pre smartfóny, ktorá spojí smartfón s motocyklom. Vďaka nej môžete používať systém hlasového ovládania smartfónu Honda.
Otázka Aké funkcie má aplikácia Honda RoadSync?
Počas jazdy na motocykli môžete využívať celý rad skvelých funkcií aplikácie Honda RoadSync: navigáciu, odosielanie správ, hands-free telefonovanie, prehrávanie hudby, ako aj predpoveď počasia pre aktuálnu polohu aj cieľovú destináciu. Aktualizujú sa aj funkcie, ktoré možno použiť, aj keď nejazdíte.
Otázka Musím používať systém hlasového ovládania smartfónu Honda?
Potrebujete kompatibilný motocykel a aplikáciu Honda RoadSync nainštalovanú na svojom smartfóne. Potrebujete aj náhlavnú súpravu Bluetooth vhodnú na jazdu na motocykli. Ak chcete získať ďalšie informácie, obráťte sa na niektorého z obchodných zástupcov značky Honda u miestneho predajcu, ktorý vám rád pomôže.
* Ak chcete používať funkciu rozpoznávania hlasu, potrebujete náhlavnú súpravu so zvukovým vstupom.
Otázka Ktoré náhlavné súpravy sú s ním kompatibilné? Odporúča Honda nejaké náhlavné súpravy?
Vyberte náhlavnú súpravu ktorá je kompatibilná s vaším smartfónom. Porozprávajte sa s obchodným zástupcom u miestneho predajcu Honda.
Otázka Vlastním model, ktorý nie je kompatibilný so systémom hlasového ovládania smartfónu Honda. Môžem pridať funkciu neskôr?
Spoločnosť Honda nepredáva tieto systémy na dodatočnú montáž systému hlasového ovládania smartfónu Honda.
Otázka V ktorých krajinách môžem aplikáciu Honda RoadSync používať?
Bližšie informácie nájdete na tejto stránke: https://global.honda/voice-control-system/
Otázka Ktoré jazyky sú podporované?
Aplikácia Honda RoadSync v súčasnosti podporuje vyše 20 jazykov. Pozrite si časť „Jazyk aplikácie“ v rámci rozšíreného nastavenia aplikácie Honda RoadSync.
Podporovaný jazyk zvukovej spätnej väzby závisí od nástroja prevodu textu na reč vo vašom smartfóne. Predvolený nástroj je Google TTS. Jazyk hlasovej spätnej väzby môžete zmeniť v rozšírenom nastavení "Jazyk prevodu textu na reč" v aplikácii Honda RoadSync.
Inštalácia aplikácie Honda RoadSync
Otázka Kde si môžem stiahnuť aplikáciu Honda RoadSync?
Aplikáciu Honda RoadSync si môžete stiahnuť z obchodu Google Play, ktorý je zobrazený nižšie.
Otázka S ktorými modelmi smartfónov/operačných systémov je aplikácia Honda RoadSync kompatibilná?*
Aplikáciu Honda RoadSync podporujú zariadenia spĺňajúce tieto požiadavky:
- Android: Najnovších 5 verzií (napríklad: Android 10 – 14),
- iOS : Najnovšie 3 verzie (napríklad: iOS 15 – 17),
- Bluetooth: BLE 4.2 alebo novší.
Ak chcete overiť, či je aplikácia podporovaná vaším smartfónom, vyberte odkaz Google Play alebo odkaz App Store.
- Kompatibilné modely smartfónov môžu závisieť od aktualizácií operačného systému.
- Honda netestovala všetky modely smartfónov.
- Spoločnosť Honda plánuje zvýšiť počet kompatibilných smartfónov prostredníctvom aktualizácií systému Honda RoadSync.
Otázka Je aplikácia Honda RoadSync spoplatnená?*
Aplikáciu Honda RoadSync si môžete stiahnuť a používať zadarmo.
*Poplatky sa môžu vzťahovať na použité dáta v smartfóne a používanie hudobných aplikácií pripojených k aplikácii Honda RoadSync.
Otázka V ktorých krajinách môžem aplikáciu Honda RoadSync používať?
Aplikáciu Honda RoadSync možno používať v celej Európe.
Pripájanie aplikácie Honda RoadSync
Otázka Ako sa môžem pripojiť cez Bluetooth?
Prečítajte si stručného sprievodcu
Otázka Musím si v aplikácii Honda RoadSync nastaviť vlastné ID?
Na úvodné prihlásenie do aplikácie potrebujete účet Google.
Otázka Prečo musím aplikácii udeliť rôzne oprávnenia?
Aplikácia Honda RoadSync vyžaduje rôzne oprávnenia na prístup k údajom a prácu s nimi, rovnako ako aj k funkciám informačného a zábavného systému, ako napríklad navigácia, hlasové hovory, odosielanie správ a hudba. V prípade, že príslušné oprávnenia neudelíte, nebudú tieto funkcie k dispozícii. Pokiaľ ide o prístup k polohe zariadenia, dôvod, prečo je potrebné povoliť trvalý prístup, je ten, že aplikácia Honda RoadSync funguje ako aplikácia na pozadí, aj keď je smartfón uzamknutý.
Otázka Možno pripojiť viacero smartfónov súčasne? Koľko smartfónov možno pripojiť?
K jednotke Bluetooth v motocykli môže byť vždy pripojený jeden smartfón. Ak chcete pripojiť smartfóny, ktoré neboli zaregistrované v jednotke Bluetooth v motocykli, najprv obnovte nastavenie Bluetooth v motocykli.
Používanie aplikácie Honda RoadSync
Otázka Môžem počas používania aplikácie Honda RoadSync zobraziť obrazovku smartfónu?
Súhlasom s bezpečnostným upozornením na displeji môžete zobraziť obrazovku smartfónu, ktorý je k motocyklu pripojený pomocou funkcie Bluetooth.
Otázka Ako môžem ovládať spínače na rukoväti a používať aplikáciu Honda RoadSync?
Pozrite sa na tréningový režim aplikácie Honda RoadSync.
Otázka Spínač na rukoväti riadidiel neaktivuje aplikáciu.
Najprv skontrolujte pripojenie Bluetooth.
Pri prístrojových paneloch TFT existujú dva typy režimov zariadenia: „Režim Honda RoadSync“ a „Predvolený režim“. Po pripojení k aplikácii Honda RoadSync sa merač automaticky prepne do režimu Honda RoadSync. "" Podržaním pravého tlačidla na riadidlách sa prepne do predvoleného režimu. "" Podržaním ľavého tlačidla na riadidlách sa prepne do režimu Honda RoadSync. "" Tieto funkcie sú popísané v tréningovom režime v aplikácii.
Otázka Kam mám umiestniť svoj smartfón?
Aby ste zaistili bezpečnosť a zabránili pádu telefónu, nenechávajte smartfón na motocykli a majte ho pri sebe. Smartfón využíva bezdrôtové pripojenie pomocou funkcie Bluetooth. Vďaka tomu ho môžete ovládať spínačom na rukoväti riadidiel alebo hlasom.
Otázka Aké príkazy môžem použiť v rámci funkcie rozpoznávania hlasu?
Pomocou rozpoznávania hlasu môžete vyhľadávať ciele, kontakty a písať správy. Žiadne hlasové príkazy nie sú k dispozícii.
Otázka Aké navigačné aplikácie sú podporované?
Na navigáciu sú podporované Mapy Google.
Otázka Zobrazuje sa na TFT prístroji podrobná navigácia?
Z bezpečnostných dôvodov sa podrobná navigácia nezobrazuje. Navigačné pokyny sa oznamujú v zvukovej forme.
Otázka Môžem na volanie použiť aplikácie tretích strán (WhatsApp, LINE atď.)?
Prostredníctvom aplikácie Honda RoadSync nie je možné využívať aplikácie tretích strán na telefonovanie. Volať môžete pomocou predvolenej aplikácie pre hovory.
Otázka Ako môžem zmeniť nastavenie upozornení aplikácie na odosielanie správ?
Aplikáciu na odosielanie a prijímanie správ môžete zmeniť v rozšírených nastaveniach aplikácie Honda RoadSync. Vo výbere nastavení sa zobrazia všetky podporované aplikácie na odosielanie a prijímanie správ nainštalované v smartfóne. Vybraté aplikácie na odosielanie a prijímanie správ vás budú počas jazdy upozorňovať na nové správy. Pozrite si časť „Aké aplikácie na odosielanie a prijímanie správ možno použiť?“ uvedenú vyššie.
Otázka Aké hudobné aplikácie možno použiť?
Môžete použiť nižšie uvedené hudobné aplikácie.
Amazon Music, Apple Music, Deezer, Player FM, Poweramp, Samsung Music, SoundCloud, Spotify, TuneIn Radio, VLC, YouTube Music, Mp3 Player.
Otázka Ako môžem zmeniť hudobnú aplikáciu používanú v aplikácii Honda RoadSync?
Hudobnú aplikáciu môžete zmeniť v rozšírených nastaveniach aplikácie Honda RoadSync. Všetky podporované hudobné aplikácie nainštalované vo vašom smartfóne sa zobrazia ako možnosti výberu.
Otázka Môžem stlmiť zvuk?
Hlasitosť môžete stlmiť podržaním stlačeného tlačidla v rámci spínača na rukoväti riadidiel. Opätovným podržaním tohto tlačidla stlmenie zvuku zrušíte.
Otázka Na čo slúži história ciest?
Počas jazdy sa vaša história automaticky zaznamenáva a môžete sa na ňu pozrieť neskôr.
Otázka Ktoré funkcie môžem používať bez náhlavnej súpravy?
Svoj smartfón a motocykel môžete prepojiť cez Bluetooth, zobraziť pokyny na obsluhu v tréningovom režime, pridávať obľúbené položky a upravovať nastavenia aplikácie. Z hľadiska signalizácie v rámci prístrojov sa pri prijatí novej správy alebo hovoru zobrazí kontrolka. Pretože je aplikácia Honda RoadSync určená na prijímanie hlasových pokynov a spätnú väzbu, odporúča spoločnosť Honda používať aplikáciu s vhodnými náhlavnými súpravami.
Otázka Ktoré funkcie sa dajú používať, ak nebude mať smartfón žiadne internetové pripojenie?
Aj bez pripojenia k internetu môžete smartfón a motocykel prepojiť cez Bluetooth, meniť nastavenia aplikácií, prehrávať hudbu na miestnom úložisku a meniť hlasitosť. Funkcie, ktoré vyžadujú pripojenie k internetu, však fungovať nebudú.
Otázka Môžem zastaviť automatické pripájanie funkcie Bluetooth?
V rozšírených nastaveniach aplikácie Honda RoadSync prepnite položku „Automatické spustenie Bluetooth“ na možnosť OFF (Vypnuté).
Otázka Aký je rozdiel medzi „jazykom zvukovej spätnej väzby a „jazykom aplikácie“ v nastaveniach jazyka?
„Jazyk aplikácie“ označuje jazyk, ktorý aplikácia využíva na obrazovke. „Jazyk zvukovej spätnej väzby“ označuje jazyk zvukovej spätnej väzby. Skontrolujte obidve nastavenia, pretože vaše požiadavky týkajúce sa jazyka zvukovej spätnej väzby môžu byť k dispozícii aj vtedy, keď daný jazyk nie je k dispozícii ako jazyk aplikácie.
Otázka Ako môžem skontrolovať verziu aplikácie?
Verziu aplikácie môžete skontrolovať v rozšírených nastaveniach aplikácie Honda RoadSync.
Otázka Ako môžem vypnúť aplikáciu Honda RoadSync?
Ak máte zapnutú funkciu automatického pripojenia/odpojenia (ON) (predvolené nastavenie: ON), aplikácia sa automaticky vypne, hneď po vypnutí motocykla a prerušení pripojenia pomocou funkcie Bluetooth. Ak vypnutie vykonávate pomocou obrazovky aplikácie, vyberte v Rýchlych nastaveniach možnosť Vypnúť.
Poruchy a ich odstránenie
Otázka Nepočujem žiadny zvuk.
Stlmili ste hlasitosť? Ak áno, môžete stlmenie zrušiť podržaním tlačidla na spínači na rukoväti riadidiel.
Otázka Zvuk je slabý, ako môžem zvýšiť hlasitosť?
Uistite sa, že je úroveň hlasitosti smartfónu a náhlavnej súpravy Bluetooth nastavená podľa potreby.
Otázka Zvuk zvukovej spätnej väzby je tichší než iné zvuky.
Ak ste už nastavili hlasitosť na 100 % a stále máte problémy s počutím hlasovej spätnej väzby z aplikácie, môžete zvýšiť hlasitosť prevodu textu na reč v smartfóne v nastaveniach telefónu v časti Prístupnosť (vyhľadajte položku Prevod textu na reč z vyhľadávacieho panela v nastaveniach smartfónu, vyhľadajte a aktivujte možnosť Zosilniť hlasitosť reči). "" "" ""
(napr.: Pixel4) Nastavenia > Prístupnosť > Prevod textu na reč > Klepnite na ozubené koliesko v Nastaveniach vedľa položky Preferovaný nástroj > Zosilniť hlasitosť reči (zapnuté/vypnuté)
Otázka Prevod textu na reč nefunguje.
Príčinou môže byť, že v smartfóne Samsung je ako východiskový vybratý mechanizmus prevodu textu na reč Samsung. Skúste namiesto toho použiť prevod textu na reč od spoločnosti Google zmenou nastavenia v aplikácii Honda RoadSync.
Otázka Pomer rozpoznávania hlasu nie je dobrý.
Závisí to od prostredia. Ak chcete zlepšiť rozpoznávanie hlasu, vyskúšajte nasledujúci postup:
- Skúste zvýšiť hlasitosť svojich pokynov.
- Skúste hovoriť po pípnutí, ktoré oznamuje čas spustenia rozpoznávania hlasu.
- Skontrolujte nastavenie jazyka a nastavte jazyk, v ktorom hovoríte.
- Vietor môže ovplyvniť mikrofón vašich slúchadiel. Skúste zmeniť polohu mikrofónu alebo použite integrálnu prilbu.
- Skúste použiť slúchadlá s kvalitným mikrofónom.
Otázka Nepočujem pípnutie signalizujúce spustenie rozpoznávania hlasu.
Skontrolujte "hlasitosť zvonenia" v nastaveniach hlasitosti smartfónu. Pípanie sa ovláda pomocou „Hlasitosť zvonení“ a ostatné funkcie sa ovládajú pomocou „Hlasitosti médií“.
Otázka Rozpoznávanie hlasu nefunguje.
Prosím vykonajte nasledujúce kroky.
- Vyskúšajte inú službu rozpoznávania hlasu, napríklad Google Assistant.
- Uistite sa, že sú vaše Bluetooth slúchadlá správne pripojené a mikrofón je zapnutý.
- Skúste odpojiť náhlavnú súpravu Bluetooth a zistite, či funguje rozpoznávanie hlasu cez mikrofón vášho smartfónu.
- Výkon rozpoznávania hlasu môže byť ovplyvnený hlukom vetra počas jazdy. Skúste používať integrálnu prilbu, aby ste sa obmedzili vplyv hluku vetra.
Otázka Nahlas sa predčítajú informácie o počasí, ktoré nesúvisia s aktuálnou polohou.
Pri kontrole počasia v cieli cesty nastavenom v „Navigácii“ budete dostávať notifikáciu o počasí vo vybratom cieli. Ak zrušíte funkciu „Navigácia“, budete dostávať oznámenie o počasí v mieste, kde sa práve nachádzate.
Otázka Zdá sa, že počasie sa nenačítava.
Skontrolujte, či ste pripojení k internetu. Skúste použiť iné aplikácie, ktoré vyžadujú pripojenie k sieti, aby ste zistili, či ste online.
Otázka Pri používaní hlasového vyhľadávania v navigácii sa zobrazilo hlásenie „Žiadny výsledok“.
Názov cieľa nemusí byť k dispozícii na vyhľadávanie. Skúste iný cieľ.
Otázka Pri vyhľadávaní navigácie v okolí sa mi zobrazilo hlásenie „Žiadny výsledok“.
Názov cieľa nemusí byť k dispozícii na vyhľadávanie. Skúste iný cieľ.
Otázka Prečo pri pokuse o nastavenie cieľa nastane chyba navigácie?
Prejdite do nastavení systému Android > Aplikácia > Aplikácia Mapy Google a skontrolujte nasledujúce kroky:
- "Upozornenia" > Skontrolujte, či sú všetky upozornenia zapnuté.
- "Batéria" > Uistite sa, že je "neobmedzená".
- "Dátové pripojenie" > Uistite sa, že je aktívna možnosť "Povoliť používanie dát na pozadí" .
Taktiež odporúčame reštartovať smartfón, aby sa reštartovala aj aplikácia Mapy Google.
Otázka Nedá sa prehrávať hudba.
Na obrazovke nastavení aplikácie vyberte hudobnú aplikáciu Honda RoadSync a uistite sa, že hudobná aplikácia môže začať prehrávať hudbu na pozadí. Ak hudba nie je pripravená na prehrávanie vo vybratej aplikácii, spustite aplikáciu, aby ju bolo možné prehrať, a potom ju ovládajte prostredníctvom aplikácie Honda RoadSync.
Otázka Vyskytla sa chyba siete.
Uistite sa, že je váš smartfón online, a vyskúšajte iné aplikácie, ktoré vyžadujú pripojenie k sieti, aby ste zistili, či ste online.
Otázka Aplikácia zamrzla.
Skúste vynútiť zastavenie aplikácie. Nižšie nájdete postup potrebný na vynútené zastavenie.
- Podržte ikonu aplikácie v zozname aplikácií smartfónu.
- Otvorte "Informácie o aplikácii".
- Vyberte možnosť "Vynútiť zastavenie".
Otázka Aplikácia Honda RoadSync nefunguje.
Kontaktujte, prosím, náš tím podpory:
Otázka Nedokážem vyriešiť problém ani po prečítaní najčastejších otázok.
Kontaktujte, prosím, náš tím podpory.
Otázka Zistila sa chyba.
Kontaktujte, prosím, náš tím podpory:
Rôzne
Otázka Čo mám robiť, ak sa presťahujem do iných krajín?
O zmenu krajiny, v ktorej máte bydlisko, požiadajte v časti „Zmeniť krajinu bydliska“ v rámci podpory aplikácie.
Otázka Ukladajú sa v motocykli nejaké osobné údaje?
V motocykli sa neukladajú žiadne osobné údaje.
Otázka Existuje riziko úniku mojich osobných údajov v prípade, že motocykel predám?
Vzhľadom na to, že sa do motocykla neukladajú žiadne osobné údaje, nie je ich únik možný.
Otázka Ako môžem odstrániť údaje svojho účtu z aplikácie Honda RoadSync?
Informujte nás prostredníctvom funkcie podpory v aplikácii. Spracujeme a dokončíme odstránenie vášho účtu.
Otázka Ako môžem poskytnúť údaje svojho účtu z aplikácie Honda RoadSync?
Kontaktujte, prosím, náš tím podpory: