Červený model Honda VFR1200F, zboku, pravá strana.

VFR1200F

Technológia sa snúbi s ozajstným charakterom

Exkluzívna technológia pre športovo-cestovnú jazdu.

Má všetko, čo si jazdec môže želať: ovládanie trakcie, brzdy s kombinovaným systémom ABS, voliteľnú dvojspojkovú prevodovku a pretekárske technológie integrované do svojho jedinečného a vzrušujúceho motora V4.

Posúvajte limity

Zažite tú silu a výkon a hneď zistíte, že ide o dokonalý cestno-športový stroj.

V snahe dosiahnuť lepšiu úroveň ovládania a kontroly boli v modeli VFR1200F použité najnovšie pretekárske technológie, vďaka čomu sa tento motocykel stane srdcovkou mnohých jazdcov. Tento športovo-cestovný motocykel s úchvatným dizajnom, výkonom 127 kW a dojazdom až 180 míľ s vami preletí naprieč celým kontinentom skutočne štýlovo. Bezpečnostné funkcie, ako sú napríklad brzdy s kombinovaným systémom ABS a 43 mm predná vidlica so systémom proti nadmernej kompresii pri brzdení, vám poskytnú istotu a pocit úplnej kontroly.

Predný 3/4 pohľad na model Honda VFR1200F s jazdcom. Pohľad sprava (na ceste).

Jeden nestačí

Model VFR1200F sa dodáva v dvoch verziách.

Miniatúra modelu VFR1200F sprava. VFR1200F Legendárne plynulý výkon štvorvalcového véčka. 14 900 eur
Miniatúra modelu VFR1200F sprava. VFR1200F DCT Dvojspojková prevodovka (DCT) zaistí športovú jazdu s plynulejšími a príjemnejšími zmenami prevodových stupňov. 15 900 eur

Zobraziť technické údaje

Dvojspojková prevodovka

Pohodlné a bezproblémové zmeny prevodov bez zníženia športového výkonu.

Rukoväť modelu Honda VFR1200F.

Ovládanie končekmi prstov umožňuje meniť prevody posunutím prepínača.

Ako to funguje?

Inovatívny systém dvojspojkovej prevodovky od spoločnosti Honda využíva dve elektronicky ovládané spojky a ponúka na výber dva automatické režimy (režim D pre najnižšiu spotrebu paliva a režim S pre maximálny výkon) a manuálny režim so šiestimi prevodovými stupňami. Vďaka tomu má jazdec radenie pod kontrolou pomocou preraďovacích prepínačov, pričom je systém navrhnutý na presné ovládanie zrýchlenia, optimálne reakcie pri preraďovaní a športový charakter jazdy, v čom sa minimálne vyrovná bežnej manuálnej prevodovke alebo ju dokonca prekonáva.

Zadný trojštvrťový pohľad na model Honda VFR1200F vo verzii DCT, s jazdcom. Sprava (exteriér).

Pomocou preraďovacích prepínačov môžete v prípade zmeny charakteru cesty okamžite prejsť z automatického preraďovania na manuálne.

Predný pohľad na model Honda VFR1200F na ceste s jazdcom.

Prevodovka DCT v športovom režime je ideálna na svižnú jazdu serpentínami.

Dokonalé na svoj účel

Myslíme si, že štandardná výbava modelu VFR1200F už obsahuje všetko dôležité.

No vďaka širokému sortimentu príslušenstva môžete zvýšiť bezpečnosť, pohodlie alebo zväčšiť batožinový priestor na akýkoľvek účel a ešte viac zdokonaliť svoju motorku. Všetky diely originálneho príslušenstva Honda boli navrhnuté spolu s vaším motocyklom, sú farebne zladené a dokonale kompatibilné.

Priblížený pohľad na otvorený zadný bočný kufor.

Ušľachtilý výkon

Až pri jazde pochopíte, ako sa k vám hodí.

Bočný pohľad na model Honda VFR1200F, priblížený pohľad na kryt.

Čisté a hladké línie modelu VFR1200F plynulo prechádzajú od nádrže po kryt.

Prístrojová doska stvorená pre jazdca

Sofistikovaná prístrojová doska obsahuje športový analógový otáčkomer, digitálny tachometer a LCD displej. Uvádza napríklad spotrebu paliva, zostávajúce množstvo paliva a dojazd, hodiny, teplotu okolia a indikátory systému TCS a ABS.

Exkluzívna cesta

Vďaka pôsobivej lesklej povrchovej úprave krytov a nádhernej konštrukcii patrí model VFR1200F medzi exkluzívne motocykle. Voliteľný inovovaný systém prevodovky DCT dosahuje výkon, ktorý sa rovná alebo aj prevyšuje výkon plne manuálneho motocykla. Preletieť celým kontinentom v automatickom alebo manuálnom režime už nemôže byť jednoduchšie.

Bočný trojštvrťový pohľad na model Honda VFR1200F, na ceste s jazdcom. Zľava (exteriér).

Všetko je to o jazde. To najlepšie odhalíte priamo na ceste.

Priblížený pohľad na prístrojovú dosku.

Športový analógový otáčkomer, ktorý prezrádza pretekárske korene tohto motocykla, je ústredným bodom prístrojovej dosky.

Viac z kategórie Sport Touring