Honda CRF250RX

Posuň všetky hranice

Trojštvrťový zadný pohľad na model Honda CRF250RX pri jazde po drevách
Trojštvrťový zadný pohľad na model Honda CRF250RX pri jazde po drevách

výkon v krvi

CRF250RX, 3-štvrťový záber z pravej strany, biele pozadie
CRF250RX, 3-štvrťový záber z pravej strany, biele pozadie

jedinečný výkon a ešte väčší krútiaci moment

Zachovali sme úžasný výkon motora DOHC modelu CRF250RX v maximálnych otáčkach, okrem toho sme však zvýšili krútiaci moment v celom rozsahu stredných otáčok, aby sme zlepšili zrýchlenie pri výjazde zo zákrut.

 

 

PODVOZOK OSTRÝ AKO BRITVA

Model CRF250RX má teraz spoločný podvozok s modelom CRF450RX. Vyladená rovnováha tuhosti medzi rámom a výkyvnou vidlicou zaisťuje presné riadenie vo vysokej rýchlosti.

 

Posunúť

Produktové logo Honda CRF250RX.

Trieda s nízkou hmotnosťou

Model CRF250RX predstavuje terénny stroj, po akom ste vždy túžili. Je to vysokovýkonný dráhový/enduro stroj vychádzajúci z modelu CRF250R a skonštruovaný tak, aby využil všetky výhody, ktoré ľahká 250-tka ponúka: manévrovateľnosť a svižnosť.

rýchla jazda je hračkou

Prečo to vlastne komplikovať?

Model CRF250RX je výnimočný už aj preto, že obsahuje rovnaký podvozok ako model CRF450RX a vylepšenia motora modelu CRF250R. Navyše však ponúka prestavené odpruženie Showa na použitie mimo motokrosovú trať, 18-palcové zadné koleso, väčšiu palivovú nádrž a bočný stojan. Preto pri skutočne náročnej jazde, ktorá je ostrá alebo technická, a väčšie motocykle sa pri nej ťažko zvládajú a unavia vás, model CRF250RX zažiari. Jeho výkon vám umožňuje napredovať, zatiaľ čo podvozok zaistí priľnavosť a umožní vám ju využiť. Rýchla jazda je hračkou.

 

Detailný záber na pomocný rám a kryt vzduchového filtra modelu Honda CRF250RX.
CRF250RX, detailný záber motora
CRF250RX, pri jazde po na trati, trojštvrťový pohľad spredu z ľavej strany
CRF250RX, pri jazde po na trati, trojštvrťový pohľad zozadu z ľavej strany

MOTOKROS ALEBO ENDURO

Vyberte si vašu zbraň

CRF250RX, pravá strana CRF250RX Model CRF250RX sa inšpiruje modelom CRF450RX a vychádza z platformy CRF250R. Rýchlo, svižne a ľahko sa jazdí – je to výkonný stroj s úpravami, ktoré ho dokonale prispôsobia role v teréne a na tratiach. Nezľakne sa ani stúpania s množstvom koreňov a cenné sekundy získava aj pri špeciálnych testovacích pretekoch.
CRF250R, pravá strana CRF250R Model CRF250R od spoločnosti Honda sa osvedčil ako výborná zbraň v boji v náročnej motokrosovej triede MX2. Navyše sa z neho stala platforma, z ktorej môžu amatérski priaznivci motokrosu (rovnako ako profesionálni jazdci) vyťažiť maximum. Väčší výkon v strednom rozsahu otáčok – a špičkový výkon v hornom rozsahu – spolu so súčasným podvozkom modelu CRF450R – to všetko vám zaistí náskok pred konkurenciou.

Objavte model CRF250R

motor

Ohromujúci špičkový výkon s vyšším krútiacim momentom v strednom rozsahu otáčok.

Model CRF250RX využíva 4-ventilový motor DOHC svojho súrodenca MX2 s rovnakým agresívnym maximálnym výkonom a výborným krútiacim momentom v nízkych otáčkach, no s revidovaným mapovaním prívodu paliva a zapaľovania, s cieľom zmierniť výkon na všeobecnejšie použitie v teréne. O 10 % vyšší krútiaci moment v rozsahu 6 000 – 10 000 ot./min. sa dosahuje prostredníctvom nového profilu vačiek a výraznému prepracovaniu spaľovacej komory spolu so zmenou časovania výfukových ventilov. Druhý prevodový stupeň je bližšie k tretiemu, aby sa zachovali otáčky motora pri radení nahor, pričom tretí a štvrtý prevodový stupeň získavajú novú povrchovú úpravu, s cieľom zvýšiť ich životnosť. Modernizáciou prešla aj spojka. Snímač polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre prvý a druhý, tretí a štvrtý a piaty prevodový stupeň.


HRC Launch Control

Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250RX prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

 

Pohľad na model CRF250RX spredu

Kompaktná pohonná jednotka s objemom 249 cm3 prináša agresívny výkon vo vysokých otáčkach a väčší krútiaci moment v nízkych a stredných otáčkach.

CRF250RX, detailný záber motora

Systém HRC Launch Control optimalizuje výkon na štarte.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)

Na modeli CRF250RX môžete jazdiť v rôznom teréne, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval podkladu, po ktorom jazdíte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

 

 

maximálna záťaž

Na toto je tento podvozok určený.

CRF250RX, pravá strana

21-palcové predné a 18-palcové zadné koleso DID má čiernu farbu a využíva pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie a výkyvná vidlica modelu CRF250RX sú prevzaté priamo z modelu CRF450RX. Podvozok si zachováva pozdĺžnu a torznú tuhosť, umožňuje zlepšenie výkonu a trakcie pri jazde v zákrutách a zvyšuje tuhosť podľa priečneho uhla stáčania, čím sa zlepšuje stabilita a presnosť pri jazde vo vysokej rýchlosti. Dokonale ho dopĺňa plne nastaviteľné odpruženie Showa. 49 mm vidlica ponúka intenzívnejšie tlmenie v nízkych rýchlostiach s cieľom zlepšiť jazdné vlastnosti pri prudkom brzdení, zatiaľ čo zadný tlmič ponúka intenzívnejšie tlmenie kompresie v nižšej rýchlosti na zlepšenie kontroly pri maximálnom zrýchlení. 18-palcové zadné koleso umožňuje siahnuť po rôznych pneumatikách a kovaný hliníkový bočný stojan sa dá prakticky zasunúť.

Riadenie Renthal

Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

CRF250RX, ľavá strana, v prírode, 2 ľudia v pozadí

Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom

CRF250RX, detailný záber motora

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie prevzatý priamo z modelu CRF450RX.

Využite výhody naplno